mardi 6 juillet 2010

EMI & MAX. The pilot. BGs (2)

More BGs designed and colored for the pilot, along with the correspondent Storyboard cases. A 2003 CROMOSOMA Production.
Quelques décors dessinés et colorés pour le pilote, accompagnés des cases correspondantes de storyboard. Une production CROMOSOMA de 2003.

Emi swims among the whales.
Emi nage parmi les baleines.
















Misses X’s office under the sea.
Bureau de Madame X sous la mer.

2 commentaires:

  1. Hola Jordi!!! Quina canya de blog que t'has fet!!! M'encanten les ilustracions de Mythology, ja ho saps... però no puc negar que els storys de les series "post" cromosomiques són genials. I veure feines en les que varem treballar plegats també m'omple d'alegria. En definitiva, estic molt content de veure't per aquí i seré un visitant crònic d'aquest espai teu. Felicitats per la feina ben feta. Una abraçada!!!

    RépondreSupprimer
  2. Ha, ha, moltes gracies!!! Justament vinc del teu Blog, tu si qu'ets un crack. Veient els teus storybards, m'estan agafant ganes de fer per una vegada un story amb temps per poder-lo currar amb ombretes i tal. Em sembla que és de les poques coses que encara no he tingut oportunitat de fer en l'animacio, Todo se andarà... Ens veiem el 19!

    RépondreSupprimer