vendredi 14 janvier 2011

MY BROTHER's TRAVELS

My brother Carlos have done so many things for me I can’t thank him enough. Those illustrations of his trips to Israel and Morocco are my thank-you Christmas gift.
Mon frère Carlos a fait tellement de choses pour moi que je ne peux pas assez le remercier. Ces illustrations de ses voyages en Israël et Maroc sont mon Cadeau de remerciement pour Noël.

3 commentaires:

  1. I'm sure that he will love your gift. The first illustration was so realistic. I was fooled and thought that it was a photograph. You are quite a talented artist.

    RépondreSupprimer
  2. Voldria fer un breu comentari pel que fa a les peces postejades anteriorment. Rera aquestes valuoses tintes s'amagava la passió artística d'un veterinari circunstancial, sens dubte vaig ser espectador de la transformació-explosió d'un talent artístic de la narrativa sequencial, l'ona expansiva de la qual en vaig quedar impregnat.

    RépondreSupprimer
  3. Thanks Sue, I think he appreciated it!

    Ernest, estàs sonat, pero gracies. De treballar al meu costat tants anys se t'ha enganxat una miqueta el meu tipic momento anada d'olla.... O potser ets tu qui m'ho va enganxar?

    RépondreSupprimer