dimanche 13 février 2011

ARQUEOLOGY. Guniloscars

Early stuff from the previous millennium. Drawing (recently colored) for the brochure of the Guniloscars show, crazy parody of the Oscars that took place on the early 90s.
Trucs anciens du millénaire précédent. Dessin (avec couleurs récents) pour la brochure du spectacle Guniloscars, parodie délirante des Oscars de Hollywood qui se déroula au début des années 90s.

4 commentaires:

  1. ¡qué tiempos aquellos!
    Muack!
    Ceci

    RépondreSupprimer
  2. Mira tu per on em trovo amb una part del passat de la que estava parlant fa poc díes amb la ex i els nens! Van ser 4 anys collonuts. Com et va tot, rei?
    Una abraçada molt forta, gimnasta...

    Jaume.

    RépondreSupprimer
  3. Quins ulls i quin cabell!!!! Una canya!!!! No puc deixar de mirar-la. Mola això de "re-visitar" antics treballs i acabar-los com ho fas ara, oi? Una abraçada!

    RépondreSupprimer
  4. Gracies Ceci i Jaume, la nostalgia nos puede a todos. Jo també anyoro aquella época (bé, només una miqueta)
    Toni, moltissimes gracies pels teus comentaris, que m'encoratjen molt. La veritat es que vaig trobar una caixa plena de coses antigues i m'agrada molt posar-ho una miqueta al dia he he...

    RépondreSupprimer