samedi 5 février 2011

RANDOM CHARACTERS


 



































Searching for a less realistic style…
A la recherche d’un style un peu moins réaliste…

4 commentaires:

  1. Eii, què xulos Jordi!! La pose de la parelleta és genial, i la grassoneta de les papallones i el sofamán m'encanten... Penses en un projecte? :-)

    Bisous

    mireia.

    RépondreSupprimer
  2. No em puc creure que per fi hagi pogut enregistrar un comentari al teu blog... seguiré perseverant!

    RépondreSupprimer
  3. Ostres Mireia, gracies!! Ja havies escrit alguna cosa aqui. No és cap projecte, simplement estava cansat de que molta gent deia dels meus dibuixos realistes que eren una mica cartoon i dels meus dibuixos cartoon que eren massa realistes, i he intentat tirar més cap a una banda per veure si m'en sortia.
    Hauries de publicar més coses ultimament, ja saps que jo soc fan.

    RépondreSupprimer
  4. Jordi, tú tens un estil "Valbuena", ni realista ni cartoon. I la diferència fa que la teva manera de dissenyar sigui molt interesant. Jo sóc fan de la Mireia i de tu... a veure si algun dia fem res plegats!!! Per cert, a mí m'han encantat el grandote de la perilla circular i el senyor que està sentat al sofà, gatet inclós... i la ballarina la trobo preciosa, amb la forma que agafa la faldilla en el salt. Res... anem parlant, anem dissenyant ;-)

    RépondreSupprimer